Wanergard Picture Blog

Wanergard Picture Blog

Wednesday, November 19, 2008

Kärlek vid första ögonkastet?


Var väl 10 år sedan jag var kär senast, men idag blev jag ta mig faan kär vid första ögonkastet. Objektet för min rena lusta var en fet tingest, tror inte ens den har 88 tangenter... men en sån skönhet... blev svettig i händerna o dregglade som en beckomberga-rymling... ohhhh.... Får vänta ett tag innan hon kan bli min dock, lite dyr... :) Men nästa budgetår... eller om marknaden blir bättre som julklapp från min snälle, men snåle chef! Weeee....

2 comments:

David Lilja said...

Den har 61 tangenter. Ser du inte det? ;o)
Om du blir kär i den där ska du inte titta på en Alesis Andromeda A6, eller en Hartmann Neuron. Oxå dyra.

Fredde said...

Hehe, jag vred på filtren - sen var jag såld! Testat den?

Fick beställt min ultralight idag iallafall - får den förhoppningsvis i veckan .D WEEE