Wanergard Picture Blog

Wanergard Picture Blog

Tuesday, March 24, 2009

Vättern Runt..


Ja, ska väl erkänna. Har ett litet mål med träningsidiotin som jag har startat. Inte för detta år men nästa. Siktet då (40 bast ja, tidig 40års kris men jag har alltid varit tidigt ute hehe) är en del av en Svensk Klassiker. Tror inte så mycket på att jag kommer fixa alla 4 delarna, men en del ska väl faan gå. Så siktet är inställt på Vättern Runt. 30 sköna mil... Så har startat lite lätt med att pressa 16 mil i veckan på träningscykel + ett spinningpass i veckan. Går väl sisådär just nu. Märker dock att kroppen svarar mycket bra på träningen, vore väl konstigt annars med min allmänstatus hehe. Så nu sitter jag o kikar efter en landsvägsracer som jag måste göra till sommarens bästa vän... lär behöva pressa bra många mil i veckan denna sommar om jag ska bli iform för nästa års race. Siktar nog på en cannondalecykel.. kostar en slant.. men kan det vara värt.

No comments: